Visar inlägg med etikett grisöra. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett grisöra. Visa alla inlägg

söndag 18 mars 2012

Idag är det ingen vanlig dag...

...för idag är det Vildes 10 årsdag. Hurra, hurra, hurra!


Fina Vilde, Billudden 2005



Agilityträning på Stockholm södra BK 2005



Äppellek i trädgården sommaren 2011

Dagen har firats genom att bara hon och jag har gått en riktig långpromenad i skogen, ner till Mälaren och hem igen. Så mysigt! Jag kom också på att det var vääääldigt länge sedan jag själv gick på en riktigt skogspromenad i oländig terräng då jag ju varit gravid och väldigt stor på slutet + att jag de sista månaderna gått på mer vagnvänliga vägar.

Till kvällen bjöds det på grisöra och middagsmaten var spetsad med både leverpastej och skinka. Lilla damen verkar mycket nöjd och ligger nu och knorrar/stönar i sin hörna.

Nu hoppas jag att vi får många fler fina år tillsammans!

Godkväll!

Kram ANKAN