Nu upplever jag lyx i vardagen och förhoppningsvis kommer det att vara många minuter till..?! Två barn sover gott i vagnarna ute och äldsta dottern sitter nöjt och målar med vattenfärger med en kompis i köket. Det här var fyndet i brevlådan för en stund sedan.

Det är andra numret av "Leva och Bo", en tidning som jag testar via ett erbjudande. Första numret var toppen med massor av inspiration helt i min smak. Och "Allt om trädgård" blir jag aldrig besviken på.

Bästa platsen i kökssoffan är ledig. Nu gäller det att passa på.
Kram och hejdå!
//ANKAN

