Visar inlägg med etikett vardagslyx. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vardagslyx. Visa alla inlägg

fredag 30 mars 2012

Vardagslyx

Hej!

Nu upplever jag lyx i vardagen och förhoppningsvis kommer det att vara många minuter till..?! Två barn sover gott i vagnarna ute och äldsta dottern sitter nöjt och målar med vattenfärger med en kompis i köket. Det här var fyndet i brevlådan för en stund sedan.


Det är andra numret av "Leva och Bo", en tidning som jag testar via ett erbjudande. Första numret var toppen med massor av inspiration helt i min smak. Och "Allt om trädgård" blir jag aldrig besviken på.


Bästa platsen i kökssoffan är ledig. Nu gäller det att passa på.

Kram och hejdå!

//ANKAN