onsdag 24 december 2008

Vi vann!


Hej på er!


Jag vill först passa på att tacka för alla som röstat på bilden i Uppsala Nya Tidnings tävling "Årets lussekatt". I tisdags ringde de från UNT och meddelade att det var min bild som vunnit hela tävlingen vilket ju var väldigt kul!! :-)

De meddelade också att de ville göra ett web TV reportage som skulle läggas ut då vinnaren presenterades idag på julafton. Så igår var de här och intervjuade. Jag öppnade dörren och hade en stark lampa och en kamera i direkt i ansiktet vilket inte var vad jag förväntat mig. Jag trodde att reportern i lugn och ro skulle komma in och berätta vad han ville ha för bilder, men icke. Så det var bara att improvisera så gott man kunde...! Hmmm!

Nu skall jag snart gå och lägga mig i sängen bredvid min söta och förnöjt sovande dotter. Hon har haft en toppendag idag och dansat och grejat på förfullt bland presentpapper, clementiner, tomtar, kakor och prinskorvar. Nu laddas det för en ny spännande dag imorgon då vi skall till mormor och morfar i Uppsala. Det skall bli jättemysigt!


Avslutningsvis vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL!


Kram

//Ankan

4 kommentarer:

Annica sa...

Hej! Hittade dig via odlas länkar på privatträdgårdar. Tackar för en trevlig stund på din blogg.

Merja sa...

Det är bara att gratulera!
Önskar dig en God fortsättning på julen!

Vardagens guldkorn sa...

Grattis! Det var en söt kisse! Hittade din kommentar i ett av mina gamla inlägg, måste ha missat dig helt då. Tar igen det nu med en titt hos dig. Gott Nytt År!
Linda

Anonym sa...

Grattis! Klart bilden vann - den var ju oslagbar!!
Ha en riktigt trevlig nyårsafton.

/Monica