Visar inlägg med etikett jultomte. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jultomte. Visa alla inlägg

måndag 13 december 2010

Glad lucia!

Hej!

Nu morgonens första luciatåg avklarat. Detta hölls för pappa Jonas i arla morgonstund. Två av tre deltagare och de allra finaste ser ni här.



Hoppas ni får en fin luciadag/kväll med mycket pepparkakor, lussebullar, glögg och fina luciatåg. Vid kl. 15 ska vi upp till dagis och ha sångstund tillsammans med ett helg gäng med tomtar, pepparkaksgubbar och gummor, tärnor och lucior. Årets höjdpunkt!




Jag passar på att hylla årets lussekatt 2008 Rakel också i år, utsedd av Uppsala nya tidning 2008. Och även tomte-Alfred får en extra hyllning då han idag är precis 10 månader.


Ha en bra dag!


//ANKAN