Visar inlägg med etikett Bounty. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bounty. Visa alla inlägg

söndag 5 december 2010

Andra advent

Hej!

Nu har lugnet lagt sig här efter en riktigt mysig andra advent. Här har det varit full aktivitet hela dagen och det är nog bara Rakel (katten) som tagit det riktigt lugnt.



Idag har vi tillsammans med goda vänner haft vår årliga tillverkning av julgodis. Det blev en hel del olika sorter...!



Wienernogat


Knäck


Kola


Bounty och


Dajm

Mmmmm! Det är tur att vi har två hundar att rasta så att man kanske har en chans att "gå av sig" några av alla de bitar man kommer mumsa i sig.

Dottern och jag har även väckt tomtarna idag. Vi tjuvstartade faktiskt igår kväll när vi öppnade kartongen med julsaker. Detta fängslade den lilla treåringen så att hon till och med glömde bort sitt lördagsgodis. Det är ett bra betyg för tomtarna. Varje tomte väcktes med en puss och placerades noga ut på sin speciella plats.


Nu är det läggdags, lite tidigare än vanligt efter en lång och innehållsrik dag!


Kram ANKAN