fredag 31 december 2010

Tack för det gamla och Gott Nytt År!

Hej på er!

Jag vill nu, när det återstår knappt två timmar av nyårsaftonskvällen tacka för det år som gått och samtidigt önska er ett riktigt Gott Nytt År!


Det vill jag göra med en bild på denne lille glade man som kom till världen i början av det gångna året. Jag tycker denna bild symboliserar mycket av det jag önskar er alla det kommande året: glädje, sol, närhet, sommar, växtkraft, bus, grönska, värme, kärlek, hopp, nyfikenhet och lättja m.m.

Ta tillvara det stora i det lilla, njut av nuet och skratta mycket!

En stor varm nyårkram från mig till er

//ANKAN

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken underbar bild av en lika underbar liten kille som alltid är så go och alltid lika glad. Farmor önskar Gott Nytt År tillbaka till hela familjen. Ni är underbara. Hoppas att år 2011 blir ett toppenår med mycket lycka och glädje för alla. Och mycket Pippibus :))

Anonym sa...

God fortsättning på 2011, det blir ett finfint år det vet jag! Alfred är ju så gullig att man bara vill pussa honom!!
Hoppas ni överlevde nyårsraketerna, nu blir det bättre!
Stor kram från Stor-stina

Anonym sa...

Hej, och tack för alla önskningar till oss alla inför 2011. Vi skall göra vårt bästa för att få uppleva allt.
Lille Alfred är jättegullig i Pippi-peruken. Hoppas att nu den vita fina snön får ligga kvar på marken och att vi får behålla minusgraderna, även om vi inte behöver ha -15 grader. Jag tycker att -5-6 grader är lagomt.
Kom ihåg att göra snöänglar och att leka i snön.
Rickistanten

Annika Christensen sa...

God fortsättning.
Ja den bilden har ALLT...
helt undrbar.
Annika

Unknown sa...

Världens gladaste barnbarn! Från världens stoltaste farfar! :o)

Unknown sa...

Oj, så söt och livlig. Grattis.

Och gott nytt år 2011. Hoppas att det har börjat bra!

Ann