torsdag 18 juni 2009

Glad midsommar!

Hej!

Nu ska jag snart iväg till frissan och sedan är det hem och packa som gäller. När det är klart ska jag upp till dagis och hämta lill-Stintan, packa in hundar och barn i bilen och därefter är det midsommar på landet som gäller.

Mina föräldrar har stuga i Långsand, vid kusten i Älvkarleby kommun. De köpte stället samma år som jag föddes och detta blir en i raden av många mysiga midsommarfiranden som jag upplevt där uppe. Härligt att kunna ge Stina samma fina minnen!



Tyvärr blir Jonas hemma då den polisiära verksamheten måste fungera även om det är midsommar...!

Jag önskar alla en riktigt fin midsommar!

Stor varm sommarkram

//ANKAN

1 kommentar:

Trollmor sa...

Så skönt det låter att fara till en stuga på landet.
Det blir fina midsommarminnen du ger vidare till lill-Stintan.
Vi blir hemmavid, förhoppningsvis en blomsterpromenad till kransarna.
Sen det kära trixet att få dem att ligga kvar på små hjässor en liiiten stund i alla fall, sist snodde Vargen kransen och ruskade sönder :-)
Dina vovvar kanske också lockas med i allt blomsterfirande ;-)
Glad Midsommar till er!
Kramar & svansviftningar,
Trollmor och Vargen